2015. október 29., csütörtök

Egy újabb Home Staging siker - egy workshop résztvevő levele :)

Az első gyakorlati Home Staging Workshop egyik résztvevője egy fantasztikus levelet küldött nekem, köszönöm szépen :) ÉS NAGYON GRATULÁLOK! :)

"Kedves Patrícia!
Nagy örömömet szeretném Veled megosztani. A home staging tanfolyamon tanultak alapján hihetetlenül gyorsan sikerült eladnom balatoni nyaralómat.
Az Otthontérképen való hirdetés megjelenésétől számítva 8 napon belül eladtam a házikót.
Úgy gondolom, a nyaralóm eladása is jó példa arra, hogy a home staging működik. De csak annál, azoknál, akik tudják, hogy a vevőknek értéket kell adni és akik hajlandóak energiát fektetni ingatlanjuk eladásába.
Hát én fektettem bele energiát :). Ha kellett, hetente háromszor tettem meg a 280 km távolságot Budapest és a Balaton között.
A leendő vevő szempontjából felesleges tárgyaktól megszabadítottam a házikót, kifestettem, a fotózást profi fotósra bíztam és a home staging tanfolyamon tanultak alapján minimál stílusban felkészítettem a házikót a fotózásra és az eladásra.
Egy 3 dimenziós virtuális túrát is készíttettem, ami figyelembe véve a távolságot (az érdeklődők nagy része Budapestről, illetve az Alföldről jött) sokat segített. A virtuális túra megtekintése alapján az érdeklődők eldönthették, hogy tényleg olyan-e a ház belülről, ami nekik tetszik, megfelel.
A hirdetés szövegét a Tőled tanultak alapján írtam meg. Az ingatlan.com-on és az Otthontérképen hirdettem meg a nyaralót.
Nagyon büszke vagyok rá, hogy az Otthontérkép heti válogatásába bekerült a nyaralóm. Olyannyira, hogy vasárnap este kikerült az Index címoldalára, ami hihetetlen érdeklődést generált. Az utána való héten folyamatosan csörgött a telefonom. Néhány nap alatt 15 ezren nézték meg az Otthontérképen a hirdetést.
Bízom benne, hogy minél több ember ismeri meg a home staginget és hasonló sikerélményük lesz, mint nekem.
Szubjektív összegzésem:
Mi az, amit bele kell tenni egy  home staging projektbe?
1.) Némi pénzt (esetemben a festés, fotózás, hirdetés, a benzin költségét).
2.) Időt.
3.) Energiát.
Mi az eredménye egy home staging projektnek?
1.) El tudod adni az ingatlanodat.
2.) A piaci átlagnál gyorsabban el tudod adni az ingatlanodat.
3.) Jó áron el tudod adni az ingatlanodat. (jobb áron, mint home staging nélkül)
Miért tudod ezt elérni?
Mert értéket adsz a vevőnek és az ingatlanodat kiemeled az eladásra kínált ingatanok tömegéből.
Üdvözlettel,
Éva"
Úgy érzem Éva fantasztikusan elsajátította a Home Staging szemléletet, ezért vitte sikerre ilyen gyorsan és ilyen jó áron az eladást! Még egyszer szívből gratulálok :) és köszönöm, hogy az örömödet velünk is megosztottad! Hajrá előre, aki hasonló sikereket akar az ingatlaneladása kapcsán!
Gyere el Te is a Home Staging képzéseinke, kezdd a tanulást itt: http://msp-homestaging.hu majd folytasd a 2 napos gyakorlati Home Staging workshopunkon!


Persze a képekről se feledkezzünk meg :) Szerintem csodásak!








🎁 Szeretnék minden Home Staging iránt érdeklődő vagy már elkötelezett számára egy INGYENES 10 részes Home Staging minikurzussal kedveskedni!

Ha korábban még nem iratkoztál fel, most megteheted itt, így 20 napon át betekintést kaphatsz a Home Staging rejtelmeibe 10 részes tananyagunkkal, ráadásul a 10. rész végén a kitartóaknak egy NAGY MEGLEPETÉSSEL is készülünk.

Sőt a továbbiakban első kézből értesülhetsz az aktuális kedvezményes Home Staging képzési lehetőségeinkről is, így biztosan nem maradsz le semmiről, ami fontos Számodra!

Jó tanulást, kezdjünk bele most! Kattints ide 👉 http://msp-design.hu/ingyenes-minikurzus-feliratkozas/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése